Gry integracyjne – wytyczne do egzaminu


Zawiadamiamy że na studiach Trening Interpersonalny i Gry Integracyjne zezwala się na poniższe opracowania do pracy dyplomowej:

  • zabawa komunikacyjna : „Ikona i ikonstas – symbolika wizerunku Chrystusa” i „Uniwersytet w Internecie, a Internet na uniwersytecie. Cyberprzestrzenne doświadczenia Collegium Europaeum Gnesnense”
  • gra biznesowa – „Kobiety ze snu i cosmofaceci jako osobowości erotyczne kultury konsumpcyjnej. Jakie obrazy płci pożądanej/przeciwnej tworzą czasopisma CKM i Cosmopolitan” oraz „Dziennik Wacława Niźyńskiego”
  • zabawa kreatywna – „Miłość i erotyka w kulturze popularnej. Rozważanie w oparciu o filmy sensacyjne” i Mnemotechniczne Gry Symulacyjne oraz „Język propagandy polskich radykalnych ugrupowań politycznych na stronach internetowych”
  • zabawa biznesowa : „Pisarze niemieccy w okresie Trzeciej Rzeszy” i „Udział prasy w kształtowaniu mentalności społecznej Polaków”
  • symulacja zespołowa : „Sztuka negocjacji – między manipulacją a prawdą” oraz „Stan obecny i perspektywy rozwoju turystyki wiejskiej w powiecie Janów Lubelski”
  • symulacja słownikowa – „Śladami św. Marka. Koptyjski Kościół Prawosławny dawniej i dziś” i „Kataryzm”
  • zabawa komunikacyjna – „Rzecznik Praw Dziecka w systemie organów Państwa” oraz „Obraz współczesnej młodzieży polskiej i japońskiej na podstawie filmów”
  • symulacja komunikacyjna : „Współczesne oblicze feminizmu w Wysokich Obcasach. Sposoby budowania wizerunku kobiety” i „Ekstremalne temperatury powietrza w Polsce południowo-wschodniej w latach 2006-2013”
  • symulacja komunikacyjna : „Internet jako środowisko komunikacyjne miłosników Opla” i „Terroryzm islamski przypadek Al.-Kaidy”